Keşan Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü’nün 2019 Yılı Faaliyet Raporu açıklandı.

Keşan Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü’nün 2019 Yılı Faaliyet Raporu açıklandı.

Bilgi İşlem Müdürü  Günay Karagül’ün açıkladığı Bilgi İşlem Müdürlüğü Faaliyet Raporu şöyle;

 

BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ

2019 YILI YAPILAN FAALİYETLER

 

  • Yıl içerisinde Taşınmaz Servisimizde Belediyemize gelen vatandaşlarımızın adreslerini tespit edip Belediye işlemlerini sağlıklı bir şekilde yapılmasını sağladık. Vatandaşlarımızın sicil bilgileri işlemleri yapıldı (Yeni sicil açma, sicil güncelleme, sicil birleştirme). Tapu bilgilerine erişilip vatandaşların ve belediyenin hızlı ve sağlıklı çalışmasını sağladık. Ruhsat için gelen mükelleflerimize işyeri adres bilgisi verildi.
  • İmar Müdürlüğünde kurulan kayıp kaçak servisinde saha verileri tapu ve daha önce alınan fotoğraf ve bilgiler sayesinde kayıp kaçakların tespitini sağladık.
  • İçişleri Bakanlığı Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü tarafından yapılan Mekansal Adres Kayıt Sistemi Projesine tamamen entegre olunarak, Veri analizi ve gerekli güncellemeler yapılmıştır.
  • Yaz boyuncaGökçetepe ve Mecidiyede anket çalışması venumarataj altyapısı oluşturma çalışmaları yapıldı.
  • Maks çalışmaları sırasında entegrasyonu yapılmayan vatandaşlarımızın sisteme entegre işlemleri için İlçe Emniyet Müdürlüğü ve Jandarmaya yardımcı olunarak tahkikata çıkılmıştır.
  • Halihazırdanumarataj güncelleme çalışmaları ve Belediyemiz imkanları ile üretilen kapı levhasını sahada yapıştırma işlemleri devam etmektedir.
  • Halihazırda Müdürlüğümüz dışında Belediyemizde bulunan 15 müdürlüğümüze hem belediye otomasyon sistemleri hem de teknolojik olarak gerekli altyapı çalışmaları sürdürülüp destek verilmektedir.
  • İçişleri Bakanlığı Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ve Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından ücretsiz bir şekilde Belediyelere açılan modülleri takip etmekte ve bu modüllere geçmek için gerekli hazırlıkları yapmaktayız.