Keşan Belediyesi ödemelerinde ‘sanal pos’ dönemi başladı

Keşan Belediyesi ödemelerinde ‘sanal pos’ dönemi başladı

Keşan Belediyesi ödemelerinde ‘sanal pos’ dönemi başladı

Keşan Belediyesi, vatandaşların ödemelerini kolaylaştırmak ve ödeme seçeneklerini geliştirmek adına sanal pos ödeme sistemine hayata geçirdi. Yeni sistem ile gerçek ve tüzel kişiler belediye borç ödemelerini kredi veya banka kartlarıyla kolaylıkla yapabilecek.  

Paçaman: “Ödeme işlemleri daha güvenli şekilde gerçekleşiyor”

Konu hakkında açıklama yapan Keşan Belediyesi Bilgi İşlem Müdürü Yasin Paçaman, sanal pos ile gelen yenilikler hakkında bilgi verdi. Paçaman, “E- Devlet ile yapılan ödemelerin yanı sıra hizmete sunduğumuz sanal pos dönemiyle birlikte, ödeme işlemleri bakanlık sistemi üzerinden güvenli bir şekilde gerçekleşiyor.”

Sanal Pos Sistemi Nasıl Kullanılır?

“Ödemelerinizi yapmak için, www.kesan.bel.tr adresine giriş yapıp, “sanal pos ile ödeme” butonuna tıklayın. Açılan sayfada ödenecek borcun sorgu tipini “gerçek kişi” veya “tüzel kişi” olarak işaretledikten sonra, gerçek kişiler için TC Kimlik Numaranızı ve doğum tarihinizi; tüzel kişiler için ise vergi kimlik numarası ve doğrulama kodunuzu girmeniz yeterli olacaktır. Sanal POS ile yapılan ödeme sırasında hata almanız durumunda, tekrar işlem yapmadan belediye ile iletişime geçebilirsiniz.”

Paçaman, “Keşan Belediyesi olarak sanal pos dönemiyle birlikte, ödeme işlemlerindeki kolaylık ve güvenlik standartlarını yükselterek vatandaş memnuniyetini artırmayı hedefliyoruz. Bu yeniliğin, hem belediye hizmetlerinin daha etkin bir şekilde kullanılmasına hem de vatandaşın belediyeye ödeme kanallarını arttırmayı hedefliyoruz.” ifadelerini kullandı.